شرایط خدمات و گارانتی محصولات – بروزرسانی آبان 1401

در صفحه هر محصول وضعیت گارانتی همان کالا درج شده است و در این صفحه شرایط کلی قرار داده شده است

 

هزینه حمل و نقل گارانتی :

    • هزینه ارسال و دریافت از گارانتی بر عهده همکار محترم می باشد (بسته های پسکرایه تحویل گرفته نمی شود)

مدت زمان انجام گارانتی برای محصول :

  • مدت زمان تعمیر، تعویض یا پس گرفتن کالای گارانتی را شرکت گارانتی کننده تعیین می نماید و ای مموری مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت .
  • حداقل زمان مورد نیاز 2 ماه می باشد .

نکته مهم در خصوص آسیب فیزیکی :

  • کشیدگی سیم , ضربه فیزیکی , روندگی , شکستگی . پارگی . از بین رفتن بسته بندی کالا .مخدوش شدن و یا نداشتن هلوگرام آن و در مجموع خرابی های فیزیکی شامل گارانتی نخواهد شد به همین دلیل خواهشمند است در نگهداری صحیح کالا و بسته بندی مربوطه دقت لازم را مبذول نمائید تا بتوان جهت تعویض و دریافت گارانتی از شرکتهای مربوطه بهترین نتیجه را بدست آورد.
  • آسیب فیزیکی حتی کوچک و جزئی در فلش و رم موجب لغو گارانتی می شود .
  • ای مموری هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب های احتمالی و زمان تحویل کالا در حمل و نقل را نمی پذیرد و تمامی عواقب بعهده شرکت حمل و نقل و مشتری می باشد .

باتری در محصولات جانبی :

  • باتری در محصولات شارژی فاقد گارانتی است .

محصولات فلش مموری و رم :

  • محصولات فلش و رم دارای گارانتی لایف تایم و یا مدت محدود درج شده توسط شرکت سازنده برای مصرف کننده می باشد . (گارانتی های تاریخ دار باید یک ماه قبل از پایان تاریخ بدست ما برسد تا زمان کافی برای ارسال به شرکت وجود داشته باشد)
  • فلش و رم های 8 گیگ از مهر ماه 98 بدون گارانتی خواهد شد (شرکت متین و تلاش و Phonix و IPM) تقریبا تمامی شرکت ها .
  • رم و فلش های Phonix تا اول دی ماه 98 گارانتی دارند و پس از آن بدون گارانتی خواهد شد 
  • رم های فله فقط تا اول بهمن ماه سال 1400 شامل گارانتی می شود و پس از این تاریخ امکان تعویض وجود ندارد.
  • معمولا مصرف کننده این کالا باید برای گارانتی به شرکت اقدام کند ولی در صورتی که شما همکار محترم نیاز به انجام گارانتی دارید توجه داشته باشید که کالا ممکن است تعویض و یا تعمیر شود .
  • محصولات فلش مموری و رم ابتدا به شرکت گارانتی کننده ارسال و سپس تکلیف وضعیت گارانتی آن مشخص می شود

محصولات جانبی کامپیوتر :

  • محصولات شرکتی کامپیوتر دارای گارانتی تست برای همکاران می باشد .
  • مهلت تست محصولات کامپیوتری حداکثر 1 ماه می باشد .
  • گیم پد و دسته بازی فاقد گارانتی می باشد .
  • محصولات جانبی ابتدا به شرکت گارانتی کننده ارسال و سپس تکلیف وضعیت گارانتی آن مشخص می شود و ممکن است تعویض و یا تعمیر شود .

محصولات جانبی موبایل :

  • محصولات جانبی موبایل فاقد گارانتی و مهلت تست می باشد.
  • باتری های موبایل حداکثر دارای 3 ماه مهلت تست می باشد . باد کردن شامل گارانتی نیست .
  • گلس و قاب موبایل فاقد گارانتی می باشد .شکستگی و … پذیرفته نیست .

محصولات فاقد گارانتی :

  • محصولاتی می باشد که هیچ شرکتی گارانتی آن را بر عهده ندارد و مشابه زیادی در بازار دارد  مانند هدست های نیا Nia  و بیتس Beats یا JbL  و شارژر ها و کابل ها و اتصالات و مونوپاد  و رم ریدر و محصولات خام مانند DVD و باتری ها  و پلیر ها وmp3 پلیر و  … بدیهی است که این محصولات فاقد گارانتی می باشد .

 

گارانتی لایف تایم چیست :  لایف تایم وارنتی یا Lifetime Warranty که بر روی محصولات ذکر شده است، از نظر قوانین بین الملل به معنای ضمانت تا زمان تولید در کارخانه می‌باشد و در صورتی که تولید کالا متوقف شود کالا از شرایط گارانتی خارج می‌شود.
به طور مثال زمانی که فلش 8 گیگابایت تولید نمی‌شود بر اساس قانون وارانتی این کالا فاقد گارانتی محسوب می‌شود.

 

 روش ارسال و دریافت گارانتی :

  • ارزانترین و ساده ترین روش جهت ارسال گارانتی استفاده از پست سفارشی معمولی می باشد . (حتما قبل از ارسال از طریق تیکت پشتیبانی هماهنگ شود)
  • هزینه پست بر عهده مشتری می باشد از پسکرایه کردن بار خودداری کنید چرا که بسته های گارانتی پسکرایه تحویل گرفته نمی شود .
  • پیشنهاد ما دریافت گارانتی همزمان با سفارشات بعدی می باشد چرا که در هزینه حمل و نقل صرفه جویی می شود .

 

کالای شامل گارانتی :

ایراد کالاهای شامل گارانتی در یک کاغذ نوشته شود و همراه کالا ها ارسال شود .

بسته بندی و کارتن های کالا ها سالم و همراه با تمامی اقلام باشد .

در صورتی که کالای شامل گارانتی موجود نباشد طبق قیمت خریداری شده فاکتور ,مبلغ عودت می شود .